Saturday, March 21, 2015

Video khas untuk SUAMIKU yang TERCINTA....



Dah lama aku tinggalkan bidang edit-mengedit video nie... Dulu zaman U pro lah..buat tu buat nie... sekarang dah lupa... Faktor USIA yang dah lanjut, mungkin.. heheee... Dan bulan lepas... aku berusaha kembali untuk membuat sebuah video dari saat perkenalan kiteorang dan seterusnya berkahwin... BABY nanti dulu aaaa..tunggu beliau kuar dulu hehe.. ni edit pun tak se"PRO" dulu (kau bajet dulu kau pro eh? haha) sebab aku ingat-ingat lupa caranya haha... tapi gigihla demi nak siapkan jugak..seminggu aku ambil mase nak siapkan haha.. Time buat nie aku mabuk lagi tau..buatlah juga tengah sakit-sakit demi menghargai suami yang paling ku cintai.. InshaaALLAH... 

Doaku, semoga perkahwinan ini mendapat keberkatan dan diredhai oleh ALLAH SWT serta kekal buat selama-lamanya.. go..goo chaiyokk bebeq ku... sama-sama lah kita berusaha menjalani hidup ini bersama dengan penuh kesabaran dan tolak ansur yer (suami je yang banyak tolak ansur..aku nie garang tahu? haha) SEKIAN. love u forever suamiku sayang.

P/S: Nie video pertama aku upload dalam utube. Sila jangan gelak k hehehee...

No comments:

Post a Comment