Saturday, April 14, 2018

Aku Kembali...

Assalamualaikum semua...

Dah bertahun-tahun aku menyepi.. Sejak netbook ku rosak memang susah lah nak berblog bagai... ni pun pakai handphone je uolss 😂😂  Oh ya.. Alhamdulillah , aku dah pun selamat melahirkan seorang Putera Manja yang Comel pada 14.08.2015.... Tarikh lahir sama ngn aku hehe..  Namanya Izz Muhammad Rayyan RizQin bin Mohd Izuddin.. Haaa panjang gila kan nama hahaha... Sekarang anak aku dah berumur 2 tahun lebih.. Doakan anak aku membesar sebagai anak yang baik, taat kepada ibu bapa, bijak, soleh dan sihat sentiasa ya.. Terima kasih ❤️❤️❤️❤️

Nahhh aku payung sikit gambar anak bujang kesayangan ku ni hehe




Rayyan fresh from oven 🤣


Cukur Jambul Rayyan


Aqiqah Rayyan


Raya tahun 2016


Raya tahun 2017



Rayyan @ Langkawi



Rayyan @ Terengganu


Rayyan @ Cameron Highland


Rayyan & papa @ Dashbox Cyberjaya


Rayyan @ Kuala Lipis


Rayyan & Mama cayang 😘😍






No comments:

Post a Comment